Vacaciones

Det har varit så skönt att vara ledig i veckan. Jag har hunnit rensa ut lite härhemma och skrubbat lite i köket. Men även sovit, vilat och kollat på tv/film.
Jag har även hunnit träffa min uppsatspartner för en "hemlig" grej, hunnit träffa en gammal vän från sjuksköterskeklassen och ätit lunch ute med Felix. En blandning av nytta och nöje alltså. 

I helgen ska jag och Alicia ha lite egentid så vi får se vad vi hittar på. Sedan har vi inte så mycket planer. Två dagar kvar innan ekorrhjulet startar igen.

Kan ju säga att träningen är som bortblåst och det är kaos med maten. Får se om jag kan ta tag i det nu igen. Vill absolut inte gå upp alla kilon jag gick ner förra året!!! Har tappat både lust och motivation, tänk så snabbt det kan gå. 

Trevlig helg!! (null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Ingela

Härligt med frivecka 😍

Svar: Jaa, välbehövligt!! 😅
Chetti

2019-01-27 @ 09:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0