Helgen

Vi har haft en mysig helg med pappa F. Tyvärr en massa måsten också som städ och tvätt. Film och mys varje kväll i alla fall. Men idag kallade plikten för F och han jobbar igen tyvärr...

I lördags firade jag och F 17-års bröllopsdag ❤️. Fjäderbröllop. Alicia var barnvakt så jag och F åkte in till stan och åt kinamat, sedan gick vi en sväng på stan och till sist delade vi på en flaska mousserat vin. Väldigt gott!

(null)
(null)
(null)
(null)

Idag har jag träffat två gamla kära arbetskamrater T och C vilka båda är gravida. Väldigt roligt!! Det blev mycket förlossning och bebissnack. Vi åt pizza på Meno Male, väldigt god pizza!

(null)


Nu kör vi semestervecka 3, det blir lite upptåg i veckan varvat med slappedagar hemma.

Ha en fin vecka vare sig ni jobbar eller är lediga! Vädret är tyvärr inte det bästa men men det kunde varit värre med snö, is och kyla...

Kommentarer
Postat av: Ingela

Stort GRATTIS till er <3 pizzan ser mumsig ut :P nice med semester, snart min tur!!!

Svar: Tack ❤️
Pizzan var supergod!
Ja, nu har du äntligen semester! Unna dig ett par slappedagar. Det förtjänar du!
Chetti

2019-07-11 @ 09:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0