Helgrapport

Mitt 40-årsfirande i lördags blev mycket lyckat. God mat, trevligt sällskap och fina presenter!

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Först bjöd vi på alkoholfri bål, supergod! Till det hade jag lite appetizers som salami, ost och kex.

Huvudrätt var grillspett med kyckling och champinjoner, kalla såser, vitlöksbröd, blandsallad och pommes. Gott!

Till dessert blev det marängsviss och himmabagade kagor. Senare bjöd vi på snacks och godis.

Vi bjöd på läsk, cider, öl och mousserat vin. Gott var det! 

Vid 22:00 hade alla gått vilket var lagom hahaha, var sååå trött! De gamla hela nätterna festandet är long gone. 

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Mina presenter 🤩😍

I söndags vilket var min sista semesterdag då ryttade vi upp härhemma, förberedde mig inför jobbet och var ute och lekte på lekplatser. Lite slappande blev det också.

(null)

Idag var första arbetsdagen efter semestern. Det kändes kul att vara tillbaka men det var full rulle hela dagen. Det blev ingen bebis men jag kämpade på med två familjer. 

Idag fyller min mamma 81år!! Grattis kära mamma 

(null)

Önskar er en härlig vecka vare sig ni har semester eller jobbar. Ska tydligen bli riktigt varmt i veckan! 🌞🌞🌞

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

gött :) grattis

Svar: Tack 😀
Chetti

2019-07-23 @ 06:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0