Tropisk hetta

Ja, det kan man verkligen säga att vi har haft de senaste dagarna. Så varmt och så efterlängtat 🌞🌞🌞

Jobbehelgen gick bra men lördagens pass var sjukt intensivt. Alla jobbade på som bara den och tyvärr hann vi inte äta lunch. Några av oss åt vid 14-15, andra inte alls. Jag fick äran att vara med på 2 förlossningar vilket var härligt. 

(null)
(null)
(null)
(null)
När jag kom hem i lördags så invigde vi mitt nya fina våffeljärn! Så bra och så goda blev våfflorna 😋😋

Idag, måndag, är jag ledig vilket är jäkligt skönt! Vi har fixat presenter till pappa F som fyller år på fredag, jag gick en timmes powerwalk i hettan och sedan var vi ute och lekte.

(null)
(null)

Imorgonkväll börjar min arbetsvecka och jag jobbar 4 dagar denna vecka. Tror inte jag orkar ta ett extrapass, jag vill då det behövs men är det värt pengarna och att jag blir helt slutkörd? Jag jobbar ju redan 100% inom vården vilket väldigt få gör. Vi får se. Hade jag inte haft minderåriga barn då hade jag haft mer ork, tror jag 😊. 

Önskar er alla en underbar sommarvecka, vare sig ni har semester eller jobbar! 🌞🌞🌞



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0