3 pass kvar

Känns lite overkligt men om 3 ynka arbetspass så börjar min drygt 4 veckor långa semester 🌞🌞🌞

Jobbhelgen gick både bra och dåligt. I lördags jobbade jag på antenatalen och tyckte jag hade någorlunda koll på läget men jag gjorde några misstag som visserligen kunde rättas till. Men kändes inte bra såklart men efter lite reflektion så känns det bättre. Jag lär mig något nytt varje dag och kan bara bli bättre! I söndags var jag på förlossningen men ingen bebis för mig detta pass. 

Idag var jag ledig, Samuel var hos tandläkaren. Allt gick bra, fina tänder sade tandläkaren men han har inte tappat någon tand än och han har heller inte fått sina 6-årständer... skumt🤔🤔

Jag och Henry fick vårt hår klippt idag. Jag gick till en ny frisör då min vanliga var fullbokad hela veckan... ett misstag, så dålig service. Klippte mig på typ 10 minuter typ som han var stressad. Han var inte alls noggrann. Håret är okej men nu efteråt tänker jag att jag skulle ha velat ha håret ännu kortare. Jaja, går aldrig mer dit i alla fall trots att det var billigt.
(null)


Nu ikväll gick jag och killarna en lång promenad i skogen. Härligt, riktigt fin sommarkväll! 

Ha en härlig vecka!! 🌞🌞🌞

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0