Fortfarande i Skåne

Vi har varit hos min mamma i Malmö hela veckan. Vi har hittat på något upptåg varje dag och på kvällarna har vi myst med mamma/mormor. 

(null)
(null)
En dag var jag och killarna på Hylliebadet. Det var riktigt härligt!

(null)
(null)
En dag var vi på Bounce. Det var väldigt folktomt men de hade en underbar ac.

(null)
(null)
(null)
5 year challenge
(null)
(null)
(null)
En dag tog vi en tur till Malmö Hus slott. 

Idag drog jag och Alicia till stan och shoppade lite. Sedan kom min äldsta syster Monika och hennes man hem till min mamma och hälsade på. 
Nu är vi tillbaka hos min syster Ingells i Svedala där vi kommer spendera helgen. Ikväll var vi på Svedalafestivalen, vi åt grillad mat och lyssnade ofrivilligt på hög rockmusik. 

(null)
Vi har fått äta min mammas goda plättar, hemmagjorda rabarberkräm och jättegoda chokladpudding. 
(null)

(null)
Vi har spelat vårt gamla couronnespel ute på mammas balkong. 

En härlig semestervecka helt enkelt! 🌞

I helgen ska vi på kalas, hänga med min syster och bror och chilla en del.

Ha en härlig helg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0