Le weekend

Helgen kan beskrivas med värme, sol,  mys, serie, familj och hustittande. 

Det är väldigt enerverande men också roligt att gå på husvisningar. F är väldigt bestämd med hur han vill ha det medan jag mest bara vill ha 4 sovrum och en ordentlig trädgård. Så det jag gillar, gillar inte han och viceversa. Kan berätta att det tog minst 6 månader innan vi köpte vår förra bil...
Undrar när vi hittar något vi båda gillar?!

Rekommenderar serien "When they see us" på Netflix. Gripande och känslosam, baserad på en riktig händelse. 

Idag hade jag så äntligen en jättefin födsel! Förstföderska där det visserligen tog lång tid men framfödandet gick så fint. Det kändes så bra och föräldrarna verkade nöjda. 

I veckan jobbar jag 6 dagar, bara ledig på onsdag. Hoppas på bra arbetspass men det är sommar så det är bara att rulla upp armarna och hugga i. 

Ha en fin vecka!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0