Ledig helg

Ledig i helgen, så skönt! Imorgon ska vi fira min vän A som fyller hela 40år! På söndag fyller hennes son 14år så då blir det kalas men troligen är det bara Henry som åker dit. Vi ska nämligen åka och titta på några hus.

Vad har jag gjort i veckan då? Jobbade måndag-tisdag och det var mina sista pass som mentorsbarnmorska. 

I onsdags var jag ledig och en väns son tog studenten. Det blev ett dubbelfirande då han även fyllde 19år samma dag. Det var väldigt trevligt och det bjöds på god mat. 2 av Barnens kusiner var också med. 

(null)
(null)
(null)
(null)

Sedan var det jobb torsdag och fredag, nu som fullfjädrad barnmorska vilket märktes. Genast många fler patienter och mer ansvar men det har gått bra. Jag var på antenatalen idag och fick även gå på ett elektivt kejsarsnitt vilket gick bra. Det märks att det är sommar, trycket på förlossningen ökar en aning 😅😅

(null)
(null)
(null)
Jag och min uppsatspartner är med i senaste numret av Barnmorskeförbundets tidning Jordemor. Känns väldigt roligt!! 

Önskar er alla en härlig helg!

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

haha när jag tittade på bilden så trodde jag du hade huckle HAHAHAHAHHAHA :D trevlig helg

Svar: 😀
Chetti

2019-06-08 @ 09:24:56
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0