Massa bebisar

I veckan har jag fått äran att förlösa 5 bebisar! Så härligt men intensivt 😊
Det är fortfarande lite overkligt när jag sitter på bussen hem och vet att jag för 2 timmar sedan höll en alldeles nyfödd bebis i mina händer. 

I onsdags var jag ledig och jag låg och vilade/sov hela dagen. Så skönt, behövde återhämta mig.

I torsdags var det skolavslutning för barnen. Alicia gick ut 9:an/grundskolan, Henry 7:an och Samuel förskoleklass. Otroligt vad tiden springer iväg! 

(null)
(null)
(null)
Nu väntar ett låååångt sommarlov för barnen, ända till 19/8. Alicia ska sommarjobba 3 veckor i sommar så det är bra. 

Jag jobbar 5 pass till innan min semester wihooo. Jobbehelg för mig denna helgen, lörd-dag och sönd-kväll. 

På torsdagkväll åker jag och barnen till Skåneland i 2 veckor. Ska bli kul!

Önskar er alla en härlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0