Aktivitet

Jobbehelgen var riktigt lugn för min del, har haft igångsättningar där ingen av patienterna fött...
En vecka har jag nu arbetat självständigt i par med en undersköterska. Tycker det går bra. Men har inte haft någon förlossning än. Det finns minst 2 studenter per pass och de prioriteras när det kommer till förlossningar vilket jag förstår. 

Får se vad som händer denna vecka 😊

(null)

Mello var riktigt bra tyvkte jag, fanns flera bra låtar. Men tycker absolut rätt låt vann!  (null)
Idag var jag ledig men har varit i fullgång hela dagen. 

Först sjöng vi för vår lille Samuel, lämnade honom sedan i skolan. Sedan satte jag igång att baka, det blev kanelbullar, chokladbollar och hallon/chokladgrottor. Sedan rensade jag ut bland Samuels kläder. Har köpt en massa nytt åt honom. Lämnade inbjudningskort till barnen i skolan.
Rensade i vardagsrummet/sovrummet. Lagat mat. Tvättat alla sängkläder och bäddat rent. Nu slappar jag i soffan men ska strax lägga lilleman.

(null)


(null)
(null)
Ikväll blir det självklart Bonusfamiljen och PH 2019 🤩😍

Jobbar tisd-fred i veckan och ledig i helgen.

Ha en fin vecka!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0