Förgrymmade unge

Igår åkte Henry och en kompis till ett köpcentrum. Hördes av vid 18 och då skulle han komma hem vid 20. 20:30 ringde jag honom, mobilen avstängd och även kompisens mobil...
Alla tankar börja komma, rånade, misshandlade, kidnappade?!

Efter 21 ringer jag F som blir helstirrig, vi försöker googla och ringa för att få tag på pojkens föräldrar. F ringer polisen och kommer hem. Henry kommer hem strax innan 22 och polisen ringer upp och får veta att han är hemma. 

En ordentlig utskällning och orden "när du själv blir förälder kommer du förstå". Glad att allt gick väl denna gången!!

(null)

Jobbade kväll i tisdags och fick ha hand om 2 patienter vilket gick bra men stämningen på avdelningen var stressig och både jag och uskan fick rycka in lite här och där. Tror 6 barn föddes men inte mina patienter 😊

Har varit ledig onsdag och torsdag, så skönt! Ätit lunch med F, shoppat presenter till Samuel och börjat rensa i vårt vardrum/sovrum. 

Nu sitter jag på bussen på väg till jobbet. Jobbar fredkväll, lörddag och söndkväll. Alltid spännande och jag undrar både vilka patienter jag ska ha samt vilken uska jag ska jobba med. 

Inorgon är det Mellofestivalen! Så spännande då där är flera favoriter. 

PH startade i veckan, äntligen riktig underhållning hahaha 

Önskar er en härlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0