Helgen

bestod mestadels av jobb och det var två intensiva pass. Nu börjar jag närma mig slutet på mitt mentorprogram så arbetsbördan trappas upp successivt på gott och ont. 

Två förlossningar rikare, så totalt har jag förlöst 7 bebisar förra veckan! Otroligt roligt och givande. 

(null)
Igår var det internationella barnmorskedagen! Det firades med en enorm godisskål på jobbet. 

Idag har jag varit ledig och det var välbehövligt. För en gångs skull gjorde jag absolut ingenting! 

Nu ikväll var vi iväg och kollade på ett till hus vilket vi gillade. Vi har lagt ett bud så vi får se var det bär hän. Spännande!

(null)
Ett kedjehus i Vårsta. En del skavanker men på det stora hela i bra skick.

Önskar er en härlig vecka!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Så spännande!! Både jobb o med husletande! :)

Svar: Jaaa 🤗
Chetti

2019-05-09 @ 21:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0