Skön vecka

Jag har haft en riktigt skön vecka. Jobb i måndags, ledig i tisdags då jag hälsade på en vän när Samuel var i skolan och sedan var jag på utbildning på NKS onsd-torsd

(null)
Det var mycket intressant och bra för mig som ny barnmorska. Dessutom fick vi både fika och lunch båda dagarna, lite lyx 🤗. 

Sedan är jag ledig fred-sönd också. Idag veckohandlade jag först och sedan hade jag och maken lite egentid med lunch ute och lite fönstershopping. I helgen ska jag och Alicia ut själva och shoppa lite. Sedan ska vi titta på lite hus och storstäda härhemma. Här är riktigt dammigt och smutsigt...

Huset som vi gillade skenade iväg i budgivningen tyvärr. Ett annat hus som vi gillade, hade ingen bra trädgård. Alltså det är så dyrt, och skenar iväg som bara den... men vi ger inte upp, nya hus kommer. Jag har sett några riktigt fina radhus som jag kan tänka mig att bo i. F är lite mer negativ till radhus. Jag tänker att vi får titta och se hur vi känner. 

Nedräkning till semestern har börjat, 4 veckor kvar 🌞🌞🌞

Ha en fin helg!! (null)


Kommentarer
Postat av: Stamp-E

jaja vad ni än gör, stressa inte husköpet, verkligen inte. Ni kommer veta, tro mig, vilket hus det är ni ska köpa. Det är när ni står båda utanför, tittar på varandra och säger typ samtidigt, "detta ska vi ha", "detta känns riktigt bra", och sånt shit, låter hokuspokus, men har hört fler berätta om detta. Vi kände detta innan vi ens tittat på det vi köpt, när vi stod utanför, jag sa högt "detta har riktigt riktigt bra mojo", vi fick så bra känsla så vi glömde bort att kolla garage och trädgård etc haha, hoppas ni oxå kommer dit. Sen ja, priserna springer, det gjorde detta oxå, så vi fick snacka med banken så vi kunde buda 400-500 tusen till, men thats life. Det tog oss 6 år från vi började jaga hus på riktigt tills vi hade löst det.

trevlig helg

Svar: Nej, ingen stress och vi tittar vidare. En dag kommer ett hus som vi båda vill ha. Vi är öppen för det mesta då vi har det lånelöfte vi har och att det är sjuka priser här i 08-land... Ett hus med möjlighet till 4 sovrum och en bra trädgård är en bra start 😊
Chetti

2019-05-25 @ 09:36:35
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0