Babyboom

De sade att november skulle vara lugn men veckan har varit hektisk och i torsdagskväll förlöstes 8 barn på mitt pass, varav 3 blev omedelbara/akuta snitt. Alla jobbade häcken av sig utan mat och vila. 
Älskar mitt jobb men är så glad att jag är ledig hela helgen, fredag-söndag! Vila och ladda batterierna inför nästa vecka. 

(null)

Idag, fredag, började jag helgledigheten med ett besök på bröstcentrum och mammografi. Nu när jag blivit 40, så kommer jag bli kallad regelbundet på detta. Tänk vilket fantastiskt land vi lever i! Gratis screening för cancer! Uppmanar alla att gå på sina screeningar vilket kan rädda ditt liv. 

(null)
I helgen ska vi hitta nya skor till killarna, kolla på hus och det sedvanliga markgörat som tvätt och städ. Plugg med Henry såklart, serier och film. 

Önskar eder en härlig helg!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0