Fredagkväll

Jag jobbade måndag-torsdag och det var helt okej arbetspass. Det blev ett par förlossningar vilket alltid är kul! 🤗

Igår firade vi Halloween här hemma, bjöd in två vänner och deras barn. Mycket gottegott och barnen gick trick or treat. 

(null)
(null)

Grannens barn kom till oss 🤗👻☠️

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Idag, fredag, är min enda lediga dag denna vecka och då tror ni väl att jag tar det lugnt!? 
Jag veckohandlade på morgonen, och drog sedan ut med Alicia. Vi gick till Synoptik för att kolla vår syn, sedan åkte vi till banken för att fixa bankdosa så att jag kunde skaffa mobilt bankid och swish till min nya mobil. Sedan åt vi ute, innan vi åkte på varsitt håll, Alicia skulle ut med kompisar och jag åkte hem. 

Nu är jag helt slut, och resten av kvällen spenderas i soffan framför tvn. Jag mår lite småkasst, känns som jag har urinvägsinfektion igen och är svag i kroppen, inatt och på förmiddagen var jag såå illamående. (Kan bero på allt skit jag åt igår...) 

Jag jobbar lördag och söndag, vilket känns helt okej 😊🤰🏻👶🏻

Trevlig helg på er!!

Kommentarer
Postat av: INGELA

bläh för att må illa! :( hoppas att det inte var urinvägsinfektion!

Svar: Nej, det gick över igen. Det är väl allt socker jag pressar i mig som får bakterierna att trivas 😢😢
Chetti

2019-11-11 @ 10:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0