Rethosta

Finns det något värre än en enerverande rethosta?!
Kunde knappt sova inatt så imorse kontaktade jag en läkare genom appen "Min doktor". 3 minuter senare hade jag ett recept på världens bästa hostmedicin Cocillana. 

Var tillbaka på jobbet idag, jag mår hyfsat nu, men är hes och har rethosta. 

(null)
I helgen vilade jag mest. Sett klart serien "Marianne", rekommenderas till er som gillar lite läskigare serier. Har även börjat se en ny serie "History of horror" , riktigt bra!! 

Henry har fortfarande F-varning i matte vilket för mig känns hemskt och jag känner mig väldigt ledsen över detta medan det inte känns så farligt för honom, jag citerar: "det är 9:ans betyg som räknas". Jag trodde F-varningen var borta då han var på lovskola under höstlovet men tyvärr inte... Jag mailade hans lärare och bad om att veta exakt vad det är som han behöver komplettera. Hon mailade tillbaka, ska prata med Henry igen... och maila mig det som han ska komplettera muntligt. 
Jag kämpar så mycket för Henry och hans skola, oroar mig dagligen över hans skola och hans framtid. Hoppas han en dag inser hur mycket tid och energi jag lagt ner på detta!

Önskar er en bra vecka! Snart är det okej att julpynta 🤗


Kommentarer
Postat av: Stamp-E

coccillana... mmmm.. morfinbas... bästa.. love it.. snöigt deluxe...

i övrigt, du kan inte göra mer än du gör.

Svar: Bästa Cocillana 🤗

Tack, jag kämpar på!
Chetti

2019-11-26 @ 07:26:13
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0