Ledig fredag

Idag är jag ledig, efter att ha jobbat 4 dagar. Så sliten och trött såklart,,, jag har ändå veckohandlat, tittat på potentiella hus och ätit god asiatisk mat idag. Nu slappar jag och kollar på min bästa serie Call the midwife, och jag är inne på säsong 6 nu. Om en timme blir det självklart Idol. 

I helgen väntar jobb, både lördag och söndag. Jag skulle jobbat lördagkväll men en arbetskompis ville byta och det passar mig utmärkt då jag verkligen hatar att jobba lördagkväll...

Henry har skärpt till sig i veckan, gjort tre prov, redovisat en del men en hel del återstår men det är på rätt väg igen (mycket tack vare mig...). Dessutom har Samuel börjat duscha efter gympan vilket är ett bra framsteg. 

Som sagt blev det en husvisning idag, men nej det kändes inte rätt. Hur svårt ska det egentligen vara att hitta ett hus?! Vi är väldigt kräsna båda två, det lär ta sin lilla tid men under tiden sparar vi varje penning vi har över. 

Önskar er alla en härlig helg i höstvädret! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0