Måndagkväll

Helgen i Malmö var rolig, mysig och intensiv. Vi träffade kusinerna från Schweiz en hel del vilka bodde hemma hos F’s bror med familj, vi var hemma hos mamma och hälsade på och lördagkväll hängde vi hos min bror Stamp-E och hade lördagsmys. Jag och killarna sov hos min syster Ingells och F sov hos sin bror med familj. 

(null)
(null)
(null)
(null)
Barnens kusin Sara som covergirl på Plaza Kvinna! 🤩😍 (null)
(null)
Jag och två av mina härliga svägerskor.

Hemresan gick bra, jag körde halva vägen men jag ser tyvärr så dåligt när det är mörkt... 😔😳

Idag var det jobb igen och jag hade en fin förlossning men tyvärr blev mamman riktigt dålig efteråt...

Önskar er alla en härlig höstvecka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0