Trött.se

Efter 5 dagar i rad på jobb är jag så trött 😅😅😴😴😴

Det har varit helt okej arbetspass utan några förlossningar men en massa härliga möten med familjer, gravida magar och nyfödda bebisar. I onsdags var jag på utbildning i NEO HLR tillsammans med Neo personal. Vi simulerade olika scenarior och spelades in. Riktigt kul och lärorikt!!

(null)
(null)
Mitterminsbedömningen gällande Henry var ju inte så jättebra... 😔😔. F-varning i spanska och matte. Han ska gå på lovskola nästa vecka för att komplettera matten och få bort F-varningen. I spanska är han långt efter och har massor att redovisa, han kan få bort F- varningen men då gäller det att han skärper sig maximalt. 
Jag har sagt det tidigare hur besviken och ledsen jag är över hans prestation i skolan... Han måste ha minst E i alla ämnen om han ska överhuvudtaget ha en chans att gå på gymnasiet. Det optimala hade varit A-C. Han är inte dum bara jäkligt lat, bekväm och uppe i det blå... otroligt besviken 😢😢

I helgen ska vi på dop, sedan ska jag fixa med min nya mobil 🤩😍 och en hel hög med andra saker. 

(null)
Ha en härlig helg you guys!! 


Kommentarer
Postat av: Ingela

Hur är den nya iPhonen?

Svar: Jag gillar den! Mycket bra kamera och lätt att hantera. Enda nackdelen är att den är lite stor och tung 😅😅
Chetti

2019-11-01 @ 11:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0