Friyay

Veckan har varit superkul, inskolningarna fortsätter och de är så grymma våra nya kollegor. Jag har mest suttit i bakgrunden och tittat på, varit backup när det behövts. 

Igårkväll jobbade jag kväll och fick två fina förlossningar där allt gick så bra som det kan! Då känns det bra! 🥰

(null)

Idag var jag ledig, veckohandlat, tränat och tittat på ett fint hus där trädgården tyvärr var sisådär... vi får se om vi lägger bud eller inte.

Vi sålde vår ena bil i veckan så nu har vi bara en bil, vilket är helt okej. Jag åker kollektivt till jobbet och kör bara i nödfall. För varje år som går så tycker jag bara mindre och mindre om att köra bil. 

Jobb för mig i helgen vilket känns ok då det är dag på lördag och kväll på söndag. 😊

(null)
Jag beställde alla 8 serier av "Call the midwife" så nu blir det maraton i mån av tid hahaha. Kollar ju också på Idol, PH, Power, sjuksystrarna på Fredenslund och Efterlyst under veckan. Min egentid, mitt sätt att varva ner och drömma mig bort en stund.

Önskar er alla en härlig helg med mycket kärlek, skratt och gott sällskap!

284 besök till min blogg denna vecka, kul!!! 😀🤔😅



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0