Jubbehelg

Veckan har varit helt ok, jobbat mest. Igår var jag ledig så passade på att handla och sådant. Samuel hade hälsosamtal med skolsköterskan och fick en vaccinationsspruta. Han har växt till sig lite, är nu 120cm och väger 23kg. 

Jag har mått lite dåligt i helgen/början av veckan, tog en urinsticka på jobb som var "ful". Urinvägsinfektion har jag, fick antibiotika utskriven av en av våra läkare. Liten fördel av att jobba inom vården 😊. Slippa ringa VC, betala besöksavgift och sådant. 

I helgen jobbar jag lördagdag och sedan ska vi på bröllop vid 18:30, så det blir hem efter jobb och svida om till finare kläder. Det blir bara jag och F då det är barnfritt. Mysigt och kul! ❤️

På söndag jobbar jag kväll, så behöver inte gå upp så tidigt då vilket är skönt!

Ha en härlig helg gott folk!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0