Långledig

Jobbveckan var ok, var en dag på BB och 2 dagar på förlossningen.

Jag är nu "långledig" från onsdageftermiddag till måndag kl 13:00. Det var en jobbkompis som bytte  med mig för hon behövde jobba torsdagen. 

Igår åkte jag och shoppade klänning och skor inför bröllopet nästa lördag.

(null)
(null)

Idag har jag veckohandlat och kollat på film.

Annabelle comes home så jag och den var faktiskt bättre än jag trodde den skulle vara. Lite jump scares här och var.

I helgen ska jag ta ut lilleman på lite egentid med mamma. Vi ska på bio, leta vinterskor och höstjacka och säkerligen äta ute. 

Hösten har verkligen slagit till häruppe, riktigt kallt morgnar/kvällar. 

Ha en härlig helg!! 

Kommentarer
Postat av: Ingela

Så fin klänning och skorna passar perfekt till! En tia! 👌❤️

Svar: Tack! Jag gillar verkligen klänningen 😍
Chetti

2019-10-01 @ 06:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0