Nya glajor

Igår hämtade vi Samuels nya glajor, 2 för priset av en och med glasögonbidraget så blev det gratis! Helt otroligt vilket land vi lever i!

(null)

(null)

(null)

Vi stöttade den lokala pizzerian i lördagskväll, trots att vi knappt har pengar men man måste ju stötta varandra med det lilla man har. 

(null)

Sedan bakade jag lite äppelpaj till efterrätt, mums!!

(null)

I lördags så satt vi och kollade på klipp med Conan Obrian, Kevin Hart och Michael Blackson och det var längesedan jag skrattade så mycket. Jag grät så mycket jag skrattade, helt galna 😂😂😂😂

Ny vecka nu, jobbar 4 dagar denna vecka, lite lyx jämfört med senaste veckorna! Lite tid att andas ut.

Alicia och Samuel har påsklov denna vecka, Botkyrka kommun gjorde någon miss i planeringen så Henry har påsklov nästa vecka... 😅

Ha en bra vecka!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0