Sjukstuga

Vilken pĂ„sk!! 😔
IgĂ„r fixade jag ihop nĂ„gra pĂ„skĂ€gg till barnen men annars har vi bara legat och dĂ€ckat i soffan... 

F har varit jÀttesjuk med hög feber som kommer och gÄr, nu Àr han inne pÄ femte dygnet... Han mÄr inte bra. VÀnder det inte till imorgon sÄ ringer vi 1177 och rÄdfrÄgar vad han ska göra.

SjĂ€lv mĂ„r jag sĂ„dĂ€r, ingen feber men en lĂ€tt förkylning. TĂ€nker vara hemma frĂ„n jobb tisd-torsd och om det inte har blivit bĂ€ttre tills helgen ska jag be om att fĂ„ göra ett covid-19 prov som fĂ„r avgöra om jag kan jobba helgen eller inte. 

Henry har pĂ„sklov denna veckan och barnen Ă€r helt ok, hoppas det fortsĂ€tter sĂ„! 

Allt kÀnns oroligt och skit mest vad gÀller F och hans hÀlsosituation men ocksÄ ekonomin... och alla som dör dagligen vÀrlden runt... nÀr ska det ta slut?!

Hoppas ni alla hĂ„ller er friska! 

Kommentarer
Postat av: Ingela

<3

2020-04-23 @ 23:41:19

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0