Fredagkväll

Första jobbveckan har gått bra och jag har haft alla möjliga slags patienter. Allt ifrån familjer med barn som lämnat oss för tidigt till kejsarsnitt med friska barn utan riskfaktorer. Det är en väldig blandad kompott att vara barnmorska och det är det som är det bästa med jobbet. 

(null)

Jag tog ledigt i torsdags för att Henry skulle ha utvecklingssamtal online. Han har höga mål så då gäller det att lägga ner väldigt mycket jobb och tid!
Då bakade jag också lite lalabollar till Alicias kalas.

(null)

I veckan tappade Samuel äntligen sin första tand! 🤩😍

(null)

Jag är ledig i helgen vilket känns grymt skönt! Alicia fyller 17 år (!!) på söndag och då ska vi också ha kalas för henne 🎉🎂☀️

Trevlig helg på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0