Helgrapport

Lördagen bestod av shopping med hela familjen. Vi var bl.a. på Mall of Scandinavia, Ikea och NetonNet.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Det blev keps och jeans till Henry och  lite grejer till hemmet. Mina skor gav upp och bitar ramlade av inne på NetonNet hahaha

(null)

Jag passade på att baka supergoda kolakakor, så goda!

(null)

Söndagen, vilket var min sista semesterdag för denna gången, spenderades hemma. Förberedde för skola och jobb.

(null)


Idag börjar killarna skolan igen. Samuel börjar 2:an och Henry 9:an. Alicia är ledig ännu en vecka innan hon börjar andra året på gymnasiet. 

(null)

Jag ska snart till jobbet, börjar med ett kvällspass i bebisfabriken. 👶🏻

Önskar er alla en fin vecka! ☀️


Kommentarer
Postat av: Ingela

Du lyckades pricka in kanonväder sen på din semester 😃 så nice! Men de där skorna alltså 😂😂

Svar: Mmm ☀️☀️☀️
Skorna är ett minne blott 😅😅
Chetti

2020-08-21 @ 06:57:24
URL: http://ingells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0