Helgrapport

Jag var på förlossningen i helgen och fick äran att välkomna ett barn till världen 🤩😍. Underbar känsla!

(null)

Tyvärr är det så att vi som arbetat 1-2år kommer att spendera mer tid på BB och antenatalen nu i höst. Vi är för nya för att ha ansvaret för studenter och de nya barnmorskorna placeras på förlossningen för att lära sig det. 
Jag gillar ju alla delar men förlossningen är mitt favvoställe 😃
Så jag får leva på helgens förlossning ett längre tag antar jag. 🥰

Samuel är ffa sjuk så han var hemma m pappa idag. Jobbig rethosta liksom som inte ger med sig, har börjat ge Cocillana så får se om det hjälper. 

Denna vecka är jag på BB hela veckan och på torsdag ska jag på HLR instruktörs "uppfräschning." Jag är ju instruktör men det är 3 år sedan jag höll i det. I höst kommer jag att hålla i HLR träningar på jobbet, kul! 😊

Önskar er en bra vecka! 😃

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0