Helgrapport

Jag har haft en fin helg på förlossningen tillsammans med min barnmorskestudent. 3 bebisar har vi välkomnat in till denna världen 👶🏻👶🏻👶🏻

(null)

Detta måste vi ha på oss hela dagarna även när vi sitter med kollegor. Varmt, svettigt, kliar och vi både ser och hör sämre... det skaver bakom öronen. Men ska inte klaga, de på IVA har ännu mer skyddsutrustning och jobbar 12,5 timmes pass varje dag...

Nu är i princip alla julklappar klara, nu ska de bara packas in... Dumma jag skulle beställa från Wish för en dryg månad sedan, lade saker i kundkorgen men glömde göra beställningen... Så dessa saker som är till Samuel kommer inte hinna fram i tid så fick köpa lite andra småsaker online för att fylla ut hans klappar. 😅😅

Nu är juleveckan här och jag ska snart iväg till ett kvällspass i bebisfabriken. Sedan är jag ledig imorgon, tisdag, och då ska jag för första gången göra julgodis och på kvällen ska vi handla julmaten. 😀

Jag jobbar lillejulafton kväll, tyvärr så missar jag då en del av uppesittarkvällen, sedan jobbar jag julaftondag och juldagendag så det blir till att fira jul när jag kommer hem från jobbet 🎅🏽. Första gången i mitt 41-åriga liv som jag jobbar på julafton! 

Min nära familjemedlem som ligger på IVA är bättre och ute ur respirator! Så himla glädjande nyheter!! ❤️❤️

Önskar er alla en riktigt god jul! Och på juldagarna tänker vi inte på kalorier eller bantning, ok?! Då njuter vi!
Det är inte vad du äter under jul och nyår som du blir överviktig av utan vad du äter hela året emellan. 



Kommentarer
Postat av: Åsa

God Jul! Vill bara säga att jag uppskattar och trivs med din blogg. Den är så äkta! Jag har följt dig i flera år - vi är dessutom mångåriga gamla kollegor (fast på håll) men vi har en gemensam nämnare i Lena H. Kram <3 // Åsa

Svar: God jul till dig med!
Vad kul att du följer min blogg, gör mig glad ❤️. Kramar
Chetti

2020-12-22 @ 08:47:39
Postat av: Åsa

Lena H är alltså Lena R :) :) - Var tvungen att förtydliga mig där! Kram!

2020-12-22 @ 08:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0