Helgrapport

Helgen har bestått av träning, bakning, besök på Synoptik och TGR, asiatisk mat, andra advent och film. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Lite julskyltar till trädgården och allt på sista bilden fick vi som gåva av TGR 🤩😍. 

Ny vecka, nya tag och jag jobbar måndag, onsd-fred på lite olika ställen tror jag. Imorgon, tisdag, skulle jag varit ute på KI för handledarutbildningen men vi kommer köra dagen på distans, inne på Zoom. Faktiskt skönt att slippa åka ända till Solna, hoppas tekniken fungerar bara. 

På lördag fyller Henry 15år och tanken är att vi ska ha ett mindre firande här hemma med mina två närmsta vänner med barn som vi träffar regelbundet. Henry ska bjuda några kompisar från skolan och de ska sitta för sig själva på
ovanvåningen. Så ett annorlunda firande som jag hoppas blir av, det är inte varje dag man blir 15år!!! (Självklart ställer vi in om vi är sjuka och alla som kommer måste vara friska.)

Önskar er en fin vecka! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0