Ledig fredag

I veckan har jag jobbat på förlossningen, några dagar med min student. Jag fick några förlossningar i veckan, väldigt roligt! 

Idag, fredag, är jag ledig och har gjort en några ärenden, köpt några julklappar, och bakat tre olika slags kakor. Då vi inte åker till Skåne till julen vilket vi alltid gör så ville jag ha lite Skåne hos oss. Så de kakor jag bakade är sådana som min mamma bakat varje jul under min uppväxt. Gaffelkakor, cornflakesdrömmar och havrekakor i form. Nu känns det lite bättre. 

(null)

(null)

(null)


Jag jobbar lördagdag och söndkväll, på förlossningen med min student. 





Kommentarer
Postat av: Stamp-E

hey bjud, ser underbara ut haha.

Angående A så får vi bara vänta och hoppas på det bästa, annars blir inte detta en rolig jul ;(

trevlig helg.

kram

Svar: Har själv inte smakat än men på Julafton då så 😀😀
Chetti

2020-12-19 @ 10:15:34
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0