Veckorapport

Jobbeveckan har stundtals varit väldigt intensiv. Det har blivit någon bebis, mycket julgott och mys både på jobbet och hemma ❤️

(null)

(null)

(null)

I tisdags var jag ledig så jag passade på att baka julgodis som tryffel, knäck och cornflakesgodis. Gott! På kvällen storhandlade vi inför jul och nyår!

Jag har varit på förlossningen lillejulafton kväll och julaftondag. 

(null)

(null)

(null)

Vi fick julkort av närmsta grannarna, så gulligt!! 🎅🏽🎄

(null)

Vi hade sen uppesittarkväll i onsdags men det var det värt. Ostbricka och julfilm med familjen.

(null)

På julafton flexade jag ut tidigt, drog hem och kollade på Kalle Anka och sedan fixade vi julmaten. Senare kom tomten blixtsnabbt förbi och hade lämnat julklappar under granen. Alla barn och vuxna verkade nöjda. Själv fick jag tröjor, kjol, strumpbyxor och badbomber 🥰. 

Gottebordet var mäktigt och vi alla var så äckligt mätta till slut. Magen var helt i obalans på jobbet idag... 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Idag var det ännu en intensiv och emotionellt uttömande dag på jobbet. Var på antenatalen men det fanns inga sådana patienter så jag fick ha BB patienter. 

(null)

Nu är det helg och jag är ledig, så välförtjänt tycker jag! Precis ätit mer julmat, snart dags för ännu ett gottebord 😅😅

I helgen ska jag försöka att ta det lugnt men rastlös som jag är så lär jag väl hitta på saker att göra 😀. Sova ut hoppas jag på i alla fall! Och imorgon är det ju fortfarande jul, annandagjul får vi inte glömma bort 🎅🏽🎄. 

Hoppas alla haft en fin jul! Och att ni får en bra helg! Här har vi fått snö ⛄️ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0