Hey

Då var det fredag igen och denna helg är en jubbehelg för mig. Fredag och lördagkväll samt söndagdag spenderar jag med gravida, nyförlösta och bebisar. Tur jag gillar mitt jobb 😊

Måndag-onsdag var jag på BB och skolade in en ny barnmorska. 

Igår, torsdag var en ledig dag för mig och jag passade på att packa ner vardagsrum/vårt sovrum. 

(null)

(null)

Det är en sjukvecka här hemma. Henry var sjuk månd-onsd men gick tillbaka till skolan igår, dock ffa med mycket hosta. Samuel insjuknade i onsdagskväll med 39,7 i temp. Han är ffa febrig och hostig. De får vila ordentligt i helgen så de tillfrisknar inför måndag. 

(null)

Om precis en vecka så är det tillträdesdag till vårt hus. Så spännande, mycket pengar ska föras hit och dit och sedan får vi äntligen nycklarna. 😭🥰💃🏼🍾

Jag har börjat se serien Kalifatet på svtplay. Gripande serie, rekommenderas

Önskar er en härlig helg, missar Mello 2 på lördag tyvärr 😭 men får se det på svt.play på söndag. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0