One more day

Tänk att detta är sista kvällen i denna lägenhet!  Här har vi bott i drygt 12år och vi har bott av och till i denna port i 23år. See ya BotkyrkaByggen, Norsborg och Brages väg 😊

(null)

I veckan har jag jobbat tisd-fred, men ingen förlossning, mer än 2 veckor sedan nu och det börjar verkligen bli abstinensbesvär... 
Nu är jag i alla fall ledig 9 dagar framåt, tog semester nästa vecka för att kunna packa upp och hänta/lämna Samuel på nya skolan. 

(null)

Det har varit en busy vecka med städ, packning och jobb. Och imorgon går flyttlasset, flytthjälpen kommer vid 9 och då kör vi igång. 😊

På söndag ska vi hit och snygga till, dammsuga och tvätta golven. På måndag 11:00 lämnar vi nycklarna. 

(null)

(null)

I veckan åkte jag och Samuel dit och fick alla lås bytta. Fick en massa matnyttiga tips av låssmeden också så det var kul! 😊

Idag har F varit ledig, packat och skruvat isär saker och städat i huset. Nu är jag helt slut och ska vila/sova gott så jag orkar med morgondagen. 

Önskar en härlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0