Back to work


I tisdags åkte vi hem till 08-land och pappa F igen. Tack

(null)
(null)

Skåne och bästa familjen för denna gången. Vi har ätit gott, skrattat mycket och jag har tagit det så sjukt lugnt. Behövde denna pausen 😊. 

(null)


(null)
Vi firade nyår här hemma med asiatisk mat såklart och MacDonalds haha...
Min väns dotter firade med oss och sov även över, supermysigt!

Jag hade min sista lediga dag i onsdags. Tog det lugnt en del men började även planera och fundera över pack och flytt. 😊

(null)

I torsdags var jag tillbaka på jobbet, det började med en fin vaginal förlossning som ägde rum 42 minuter in på mitt arbetspass och dagen slutade med ett elektivt kejsarsnitt under eftermiddagen. Helt perfekt! 😍

Idag var jag på BB och träffade nyblivna föräldrar och deras gosiga bebisar. 👶🏻👶🏻👶🏻

I helgen är jag ledig, vi ska börja rensa och packa imorgon, ett rum och en låda i taget 😅😅😅

Önskar er en bra helg!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0