Friyay

Hoppas ni alla haft en bra vecka!

Själv har jag bara jobbat måndag och tisdag, båda dagarna på antenatalen.

(null)
I tisdags fyllde min bonusdotter Emma hela 24år! Otroligt tycker jag haha, kom in i hennes liv när hon var 2år! ❤️


(null)
Onsdag-fredag har jag varit ledig, väldigt ovanligt med 3 lediga vardagar på raken men det var väldigt uppskattat. 
I onsdags började Samuel skolan igen och jag fortsatte packa och rensa härhemma. Alicia började skolan redan i tisdags och Henry började på torsdagen. Henry hade utvecklingssamtal igår också, ny termin och nya mål. Han/vi kämpar vidare!
Vardagen börjar långsamt rulla igång efter jullovet. 

(null)

I torsdags frostade jag av frysen och rengjorde kylen ordentligt. Så fint nu, redo för nästa hyresgästerna 😊

(null)


Idag, fredag, så städade jag ugn, spis och fläkt ordentligt. Jag tycker det är svårt att få plåtarna helt fina men de är i alla fall så rena som de kan bli. 

I helgen jobbar jag dag lördag och kväll söndag. 

Måste rekommendera serien You, på Netflix. Såååå bra!! Sträcksåg den på ett par dagar. Hörde att det kommer fler säsonger, längtar!

Önskar er alla en härlig helg!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0