Ledig hela långa helgen


Yes det stämmer, ledig fredag-söndag, händer inte ofta när man jobbar 100% men det är dejligt när det sker. 

Idag, fredag har jag veckohandlat, vi har bokat flyttbil och så packades Henrys rum ner. 

(null)

(null)

(null)

Vad har annars hänt i veckan? Vi fick sprillans ny frys och kyl, då gamla frysen lade av. Jättefina, de får vi njuta av i en månad. 

(null)

(null)

(null)

I veckan jobbade jag en dag på BB, en dag på antenatalen och en dag på förlossningen och då hade jag barnmorskestudent. Tyvärr blev det ingen förlossning buhu... 

I helgen ska vi packa ner Alicias rum, kolla på Mello som äntligen drar igång på lördag och så ska jag fortsätta kolla serier.
I veckan såg jag klar Unbelievable på Netflix och den rekommenderas. Idag började jag se His dark materials på HBO. Det är en fantasy serie baserad på en boktriologi som heter Den mörka materian. Måste se några avsnitt innan jag kan säga vad jag tycker! 

Önskar eder alla en fröjdefull helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0