Ny vecka

Jobbhelgen var väldigt bra, fick två fina och snabba förlossningar där allt gick bra! 👶🏻👶🏻

Idag var jag ledig, ringde och fixade med livförsäkringen. Nu är den höjd till en summa som gör att om (God forbid)  något händer så kan jag eller F bo kvar i huset utan att behöva sälja det direkt. 

(null)

Sedan har jag börjat packa ner Henrys rum. Ett rum i taget bara 😊
Vår frys har pajat, har slängt hur mycket mat som helst... Husvärden var här och de ska beställa en ny frys. Detta lär vi väl sakna i hus, att någon kommer och byter ut trasiga saker 😅

Nu har jag sett klart serien Heder och den var helt okej, säsong 2 kommer 2021. Nu har jag börjat se en ny serie på Netflix, Unbelievable. Baserad på verkliga händelser och verkar riktigt bra! 

I veckan jobbar jag bara tre dagar vilket är lagom hehe. 

Önskar er en härlig vecka!! 🙃


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0