18 årsbröllopsdag!!

(null)

Tänk att jag och Felix varit gifta i 18år!! ❤️❤️❤️  Vart tog dessa åren vägen?
Han är min trygghet, mitt livs kärlek, min bästa vän och en mer omtänksam och generös människa får man leta efter. Tacksam för att vi har varandra ❤️❤️❤️

I år höll jag på att mista min själsfrände och bästa vän. Covid-19 tog tag i honom på allvar och det var ett par kritiska dagar innan det vände. De värsta dagarna i mitt liv 😓😓😓

Jag har katastroftankar av och till, är orolig ofta och det är otroligt jobbigt... Livet är så skört, så otroligt skört och en dag lever inte en person längre. Den personen är borta för alltid...

Ta hand om varandra! ❤️



Kommentarer
Postat av: Ingela

Orolig orolig tid ❤️

Svar: Mmm 😓❤️
Chetti

2020-07-07 @ 10:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0