41 år gammal

Igår fyllde jag hela 41år... inte klokt vad tiden går fort! 

Jag, Samuel, Anna och Gabriel drog till Leos lekland och lekte ett par timmar, kul!!

(null)

(null)

Anna bjöd på gofika! 😃

Väl hemma sjöng familjen för mig och jag fick några presenter. Bob Marley lp av Alicia, trisslotter (vann 120kr) och efterlängtade air pods! Som Alicia en gång sade: att ha en iphone 11 med hörlurar med sladd är som att ha märkeskläder med foppatofflor haha" så nu passar mobilen med lurarna 😅

Sedan hade F köpt en tårta också som vi åt när vi kollade på film. Men först drog vi till Heron City och åt väldigt god mat! En perfekt födelsedag helt enkelt!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Idag ska vi ut och hitta på någonting, vi funderar på lite olika alternativ så vi får se vad det faller på ☀️☀️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0