Bra vecka

Bra vecka på jobbet med fina förlossningar och härliga familjer!

På min lediga dag i tisdags fixade jag lite i trädgården, städade och gjorde rabarbersaft och rabarberpaj.

(null)


(null)

Ny tv är införskaffad till vårt vardagsrum på ovanvåningen. En liten nätt på 70 tum. 😊 Det kommer vara film och spelrum typ 

(null)

Tacksam över lyxen att bo i hus och ha trädgård full med bär, frukt och grönsaker. Vinbär, hallon, smultron, jordgubbar, krusbär, äpplen, vindruvor m.m. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

I helgen hoppas jag kunna arbeta i trädgården, det ska regna men hoppas på uppehåll det mesta av dagen. Gräs behöver klippas och trimmas, buskar och häck behöver trimmas och så ska jag så gräs där det stått en sandlåda som vi tagit bort och lite andra kala fläckar lite här och där 😊. 

Söndagkväll jobbar jag extra i bebisfabriken 👶🏻. Önskar er alla en härlig helg! ☀️☀️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0