Ett arbetspass kvar! ☀️

Imorgon jobbar jag mitt sista arbetspass och sedan går jag på 4 veckors semester! Det är ett extrapass, det fjärde denna månad 😅😅. Jobbar redan 100% så jag har bott på jobbet nu i juli i princip hahaha. En läkare sade till mig idag "du är alltid här på jobbet" 😅😅

Det har varit 4 roliga och stundtals intensiva sommarveckor med mindre bemanning. Jag har fått förlösa många bebisar och det är det bästa som finns tycker jag. Jag gillar alla delar i barnmorskeriet men att vara med under en förlossning ligger mig varmt om hjärtat. 👶🏻

(null)

(null)

Nu ikväll har jag och Henry spelat badminton och kastat pil. Det är nostalgi för mig då vi gjorde detta väldigt mycket när jag var barn. 

I helgen jobbar jag som sagt på lördag och så startar min semester på söndag. Ska bli skönt att vara ledig och slippa gå upp i ottan när det är dagpass. 

Trevlig helg på er!! Här är det väldigt fint väder igen!! ☀️☀️☀️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0