Helgen

I lördags fixade jag i trädgården mellan regnskurarna och när pappa F kom hem satte vi så äntligen ihop den stora studsmattan. Den är något större än vi tänkt hahaha men men 427cm i omkrets typ.

(null)

Igår jobbade jag extra och det var ett roligt pass med förlossning och annat smått och gott. 

Denna vecka jobbar jag 7 pass totalt varav en heldag..., ledig en dag bara. Jag gör det för cashen, jäkligt bra betalt för ett extrapass. Vi får dessutom bonuspengar om vi tar ett extra pass. 💰💰💰

(null)

Fick ett personligt kort, en trisslott och ett presentkort på H&M (500kr!!) från en nöjd familj. Alltså jag blev så rörd, tänk ändå ❤️❤️❤️
Älskar mitt jobb!! 👶🏻👶🏻👶🏻

Två veckor till semester!! ☀️☀️

Önskar er alla en fin vecka trots övervägande regn 🌧🌧🌧


Kommentarer
Postat av: Ingela

Mycket generöst och omtänksamt, ❤️

Svar: Mmm vi har så generösa patienter! Det blir en hel del tårtor 😅😅
Chetti

2020-07-07 @ 10:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0