Helgrapport

I fredags drog jag och barnen till Torekällberget vilket är typ som en mindre variant av Skansen. Det var mysigt 😊

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

I lördags träffade jag min fina vän Jenny och hennes dotter Mimi. Vi gick till en 4H gård och sedan var vi hemma hos oss för lite bad och grill! Kul! 😃
Jag gjorde hamburgare men de blev inte riktigt bra... sedan gjorde jag en röda vinbärspaj som blev något för sur... 😆

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Jag fick fina blommor och presentkort på bio av dem 🥰

(null)

(null)

I söndags hade vi mer gäster. Min sjuksköterskasyster Agata med familj kom över på grillat. Vi bjöd på grillspett av kyckling, svamp och majs. Och äppelpaj med glass. De hade med sig presenter 🥰

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Så sammanfattat så hade vi en riktigt rolig och trevlig helg med en massa god mat 😃

Nu är min semestervecka 2 igång och den började med ca 6 timmars trädgårdsarbete. Klippt ner saker, rensat plattor och fixat gräsmattekanterna så att vissa delar av våra plattor återigen får se dagsljus. Ju mer vi arbetar i trädgården ju mer ser vi hur mycket som behöver göras för att den ska nå sina glansdagar igen.
Roligt men mycket arbete! 😅

Önskar er alla en fin vecka!!  ☀️☀️


Kommentarer
Postat av: Stamp-E

gött mos... men du..avstånd.. mhm... :D

Svar: Yes, det försöker vi hålla så gott det går men med barn så är det svårt...
Chetti

2020-07-28 @ 07:37:46
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0