Semester! ☀️☀️☀️

En annorlunda semester i år som för de flesta av oss. Men bara att vara ledig, kunna sova ut om morgnarna och hitta på roliga saker med barnen, bara få vara, få träffa saknade vänner och saknad familj är helt underbart! 

(null)

De 2 sista arbetsdagarna spenderade jag med antenatala patienter med olika graviditetskomplikationer. Det kändes som ett skönt avslut innan semestern. Felix jobbar hela sommaren, han kämpar verkligen för varenda krona... Ingen åker taxi nästan, en utdöende bransch?!

(null)

Igår, söndag, var vi lediga hela familjen tillsammans, det var över en månad sedan sist. Vi började min första semesterdag med att äta frukost utomhus. Sedan åkte Felix och köpte en ny cool tv-bänk.

(null)

Tv:n är uppsatt på ett fristående stativ för vi tror inte väggen hade klarat denna baddare till tv.

(null)

Kvällen avslutades med ett dopp i poolen för mig och killarna. Riktigt varmt i vattnet! 

Vi fixade Samuels cykel i helgen och målet under semestern är att han ska lära sig cykla! Wish us luck! Killen med ett minitålamod och som ger upp vid minsta mostånd... 
Jag har satt upp honom på simskola i höst också, det är dags att han börjar lära sig simma också. 

Idag, måndag kommer min vän Anna och hennes killar. Vi har inte setts ordentligt sedan i februari!! Ska bli så mysigt och vi inviger nog grillen idag.

Felix syster begavdes förra veckan och vi har inte haft ro att göra något roligt om man säger så men nu känns det som vi vågar leva lite igen och tänka framåt. 

Ha en fin semestervecka ni som är ledig och ni som jobbar hoppas jag får lugna dagar på jobb! ☀️☀️😃


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0