Semestervecka 2

I måndags slet jag som sagt i timmar i trädgården och på natten fick jag så ont i högra armen att jag var tvungen att ta 3 olika slags smärtstillande för att kunna sova...

I tisdags storstädade jag hela huset vilket tog sin lilla tid men ville visa upp  huset från sin bästa sida. För på kvällen så fick vi långväga Skånegäster, min storasyster Ingela och min svåger Richard. Första kvällen bjöd vi på grillad korv och min goda rabarberpaj. 

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

I onsdags åkte vi till Millesgården. Jag har aldrig varit där men vilket fantastiskt ställe! Underbart läge och fantastiska skulpturer 😍🤩

På kvällen grillade vi kött och annat, och spelade sedan spel hela kvällen. Vi testade ärtor och morötter från vår egna trädgård 🤩. 

(null)

(null)

(null)
Richard testar VR, HTC Vive 🙃






Kommentarer
Postat av: Ingela

Så mycket vi hann med 😍 och ändå hann vi chilla med, toppen! Smarriga morötter med 😋

Svar: Verkligen 😃
Chetti

2020-08-01 @ 01:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0