Trött i kropp och knopp

Efter 6 arbetspass på 5 dagar, ett dubbelpass igår mellan 07:00-21:45 så känner jag mig rätt mör i kropp och knopp. Men åh, så många fina familjer jag fått träffa och så många bebisar jag fått se välkomnas till världen. 😍🤩👶🏻

Jag har som jag sagt så många gånger tidigare världens bästa yrke (enligt mig 😊). Jag älskar att vara på mitt jobb, älskar att få kalla mig barnmorska och älskar att få göra det jag gör på mina arbetspass. Hoppas att denna känsla aldrig försvinner! ❤️

(null)

Idag är jag ledig så försöker rytta upp här hemma, ta det lugnt och inte känna någon inre press på alla måsten som bör göras.

4 arbetspass kvar och sedan går jag på 4 veckors semester! En annorlunda semester i år, där det högst troligen inte blir någon Skåneresa. Men vem vet, vi kanske ändrar oss?! Dock tänkte jag bjuda hem alla fina vänner som jag saknat och även passa på att utforska vad Salem har att erbjuda. 

Ha en fin vecka både ni som jobbar och ni som är lediga ☀️☀️☀️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0