Bra helg

Ledig fast ändå inte. I lördags jobbade vi i trädgården, flyttade på jordgubbsplantor (som er ut att dö, klarade nog inte flytten 😔) och rensade en jobbig rabatt där vi vill odla bl.a. blåbär. Klippte gräs och lite buskar. 

Sedan gjorde jag rabarberkräm, rabarbersaft och rabarberpaj av alla våra stora rabarber.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

I söndags storstädade vi. Jag blev i princip inte uppvaktad på Morsdag. Alicia skickade ett sms och lade ut mig i en Instagramstory. Henry hade glömt och Samuel också. F hade såklart också glömt... känns lite tråkigt men vad ska jag göra?! 😓

I veckan jobbar jag 6 pass så full fart och vi har så underbart väder idag! Riktig sommar ☀️☀️☀️

Önskar er en fin första sommarvecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0