Bra jobbehelg

Blivit en del födslar i helgen, lika roligt varje gång 😍🤩

(null)

(null)

Premiärdop i poolen nu i helgen ☀️😃

(null)

Detta var vårt första inköp till huset, en säng till mig och Felix. Efter att ha sovit i en bäddsoffa senaste åren så är det som en dröm. Med bästa bäddmadrassen Tussöy från Ikea 😃. Alicia fick också en ny fin säng.

(null)

Nu är både min och Felix garderob på plats! Så fina! 🤩😍

Tre veckor till semestern! ☀️☀️ i veckan jobbar jag månd, onsd-fred och så tog jag ett extrapass på söndag 💰💰. 

Ha en bra vecka allihopa!! 🌸🌸

Kommentarer
Postat av: Ingela

Wow vad fint ni får der
T, så härligt 😍

Svar: Tack ❤️
Chetti

2020-07-03 @ 00:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0