Ja du

Denna helg blev inte alls som planerat. Vi har bara varit hemma, och sörjt vår kära syster, svägerska och faster. 

Vi satte ihop några IKEA möbler också. Men mest bara satt vi i soffan eller låg i sängen och tänkte på livet.

Tänk så snabbt en människa bara poof är borta. Allt som vi varit med om hitintills i år gör att jag blivit mer rädd och orolig över allt. 😓😓

Vi har bestämt att vi inte ska ha några långväga gäster i sommar och att vi blir hemma hela sommaren. Det känns i hjärtat då jag saknar mina syskon, syskonbarn och lilla mamma. 😓 Men för oss känns detta tryggast just nu. Hoppas alla förstår! Ska försöka njuta av livet men just nu är det tungt. ❤️

Livet går ju vidare trots allt och vi får försöka se och vara tacksamma för det vi har! 

Idag, måndag är jag ledig men jobbar tisd-torsd samt lörd-sönd. 

Ta hand om varandra!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0