Ledig helg! ☀️☀️

Erbjöd mig att jobba extra idag, fredag, men det fanns inga luckor så jag är ledig fred-sönd. Välbehövligt ändå! 😃

Jobbade tisd-torsd, lagom lång vecka... var både på BB och en sväng på förlossningen där jag var med vid ett kejsarsnitt. 

Nu har alla barnen sommarlov! Samuel var sist ut idag och slutade 1:an. Samuel kommer vara ledig det mesta av sommaren, enstaka pass på fritids nu första veckorna innan jag går på semester. 

(null)
(null)
(null)
(null)

(null)

Henry slutade 8:an och nästa läsår är det hårda bud som gäller för att kunna komma in på det program han vill. 

(null)

Alicia gick ut första året på gymnasiet. En annorlunda vårtermin med onlinestudier pga Covid-19. Alicia ska sommarjobba ett par veckor i sommar.

Vi vet inte om och när vi kommer till Skåne i sommar. Meningen var att vi skulle åka ner nu denna helgen för att vara med på min systerson Kalles student men skitviruset stoppade detta tyvärr... Ev. Kommer vi ner i slutet av augusti. 

I helgen ska trädgården få sig en omgång, vi ska ev. Shoppa lite till huset och så var den helgen över...

Ha en fin helg gott folk! ☀️☀️☀️
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0